Nova candidatura a Osona

06/05/2014 - Manlleu

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Francesc Saborit, candidat de Plataforma per Catalunya a Manlleu a les eleccions municipals de 2015

Manlleu | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha presentat Francesc Saborit com a cap de llista als comicis locals que tindran lloc el proper any.

Saborit, de 58 anys, és inspector d’assegurances. Ramon Ferrer, de 27 anys, i treballador autònom, serà un dels noms que l’acompanyaran a la llista.

D'esquerra a dreta, Ramon Ferrer, Josep Maria Soldevila i Francesc Saborit

El delegat comarcal, Josep Maria Soldevila, està duent a terme un encomiable treball a Osona que ha començat a donar els seus fruits de manera immediata.

Osona és una comarca històrica per a Plataforma per Catalunya, i l’executiva comarcal treballarà perquè el bressol del projecte identitari continui sent un referent dintre del partit.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

NACIODIGITAL.COM, 03/05/2014; Francesc Saborit, candidat de PxC a l'alcaldia de Manlleu

PxC vol demostrar que segueix viva a Osona, tot i l ’esclat de la crisi amb Josep Anglada i el degoteig de baixes dels regidors del partit a la comarca. Hi ho ha fet presentant el candidat a l’alcaldia de Manlleu, un dels municipis on la formació va obtenir un millor resultat a les passades eleccions. A Manlleu, PxC va treure tres regidors- Antoni Sànchez, Francesc Polo i Humilde Domínguez- els quals van abandonar el partit a finals de l’any passat i, uns mesos mes tard, van anunciar que passaven a formar part de la secció local del PP .

El nou candidat de PxC a Manlleu és Francesc Saborit Cavalleria (foto, a la dreta), de 58 anys, inspector d’assegurances des de fa molts anys. Anteriorment també havia treballat com a mecànic en un negoci familiar. Es defineix com “apolític” i per això s’ha interessat en formar part de PxC, expliquen des del partit. Abans no havia militat en cap altra formació.

Ramon Ferrer Bena, de 27 anys, serà un dels noms que acompanyarà Saborit a la llista.

EL 9 NOU; PxC presentarà Francesc Saborit com a cap de llista a Manlleu

PxC ha fet públic el nom del seu candidat a Manlleu a les municipals de l'any que ve: Francesc Saborit. Té 58 anys, és pèrit taxador i, fins ara, no havia estat mai en política, segons ha confirmat ell mateix a EL 9 NOU.

A les últimes municipals, PxC va ser tercera força a Manlleu, amb 1.112 vots (15,02%), i va obtenir tres regidors.