CiU tolera el deteriorament de Manresa

28/07/2014 - Manresa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia la degradació de la ciutat arran de les ocupacions vandàliques d’immigrants subsaharians

Manresa | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha denunciat els problemes derivats de l’ocupació d’immobles a mans d’immigrants.

Manresa és víctima d’una situació d’inseguretat perllongada en el temps que contribueix a agreujar la sensació de degradació que perceben els veïns.

Al carrer Doctor Esteve hi ha un immoble que ha estat objecte d'una ocupació vandàlica en les últimes setmanes a mans d’immigrants que, lluny de donar-li una funció residencial al pis, l’han desmantellat.

Aquests immigrants ocasionen desperfectes al mobiliari públic i han protagonitzat fins i tot un atracament.

El responsable d'aquesta situació és el govern municipal (CiU) i la seva política de descontrol i de portes obertes amb la immigració, que ha propiciat el col·lapse del sistema de prestacions socials i l’Estat del benestar del que en resulten beneficiats majoritàriament els immigrants en detriment dels manresans.