Nosaltres produïm, nosaltres consumim

07/11/2013 - Martorell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Gran acceptació de la campanya de Plataforma per Catalunya en defensa dels productes de proximitat i el comerç local

Martorell | Redacció. La campanya de Plataforma per Catalunya en defensa dels productes de proximitat i el comerç local ha tingut gran acceptació entre els ciutadans i els botiguers de la vila.

La campanya ha consistit en la distribució entre els botiguers i els ciutadans de Martorell d’uns fullets informatius on consten els avantatges de consumir productes de proximitat als comerços de casa.  Entre els beneficis del comerç local hi trobem, per exemple, que s’hi poden adquirir productes d’alta qualitat, la reinversió dels diners al mateix barri, la creació de llocs de treball i el foment de l’estalvi energètic.

Ismael Hernando, delegat municipal de Plataforma per Catalunya a Martorell, ha declarat que “ estem molt satisfets de la gran acceptació que ha tingut la campanya a la nostra vila  i del suport que hem trobat per part dels martorellencs”.

Hernando ha manifestat que “alguns botiguers ens han traslladat la seva preocupació  per la situació de crisi que pateixen, provocada, en part, per la competència deslleial de comerços i productes de fora“.

Una part dels botiguers del municipi s’han afegit a les tasques de difusió de la campanya, per tal de conscienciar els ciutadans de la importància del comerç local i els productes de proximitat.