Nova iniciativa solidària al Baix Llobregat

23/02/2015 - Martorell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya recollirà aliments per a gent de casa necessitada a canvi de pa amb tomàquet i pernil al mercat municipal de Martorell

Martorell | Redacció.- La delegació de Martorell de Plataforma per Catalunya, en col·laboració amb les JIxC (Joventuts Identitàries per Catalunya), recollirà aliments per a gent necessitada de la vila i de la comarca al mercat municipal ubicat al barri de Buenos Aires de Martorell. S’ instal·larà una carpa el proper dissabte 28 de febrer de 9h a 14h per tal de dur a terme una nova acció solidària encaminada a ajudar la gent de casa castigada per la cruesa de la crisi.

La delegació del Baix Llobregat, amb el candidat de la localitat Ismael Hernando al capdavant,  repartirà pa amb tomàquet i pernil als participants, a canvi de la seva ajuda en forma d’aliments no peribles o productes de neteja i primera necessitat, que seran distribuïts entre famílies necessitades de Martorell i ciutats veïnes.

En aquest sentit, el candidat martorellenc Ismael Hernando ha declarat que " tal i com va fer la delegació comarcal de l' Anoia, i veient la bona acollida que va tenir la iniciativa, continuarem l’experiència al mercat de Martorell ”.

Hernando ha afegit que “ el que realment ens emociona i omple com a persones és mobilitzar-nos per ajudar els altres. Esperem tenir un gran èxit de participació i poder aconseguir molts aliments i productes bàsics. Hi ha molta gent de casa necessitada que es troba completament ignorada per les administracions i que pateix  amb molta duresa aquesta època de crisi “.