La presència de PxC a l’Ajuntament de Mataró suscita debats en matèria d’immigració que evidencien l’electoralisme del PP

14/03/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Després de gairebé un any en la corporació local de Mataró, Plataforma per Catalunya ha posat en pràctica mesures pel control de la immigració que han posat de manifest l’oportunisme d’un PP sense full de ruta

Redacció | Mataró.- La portaveu de PxC a l'Ajuntament de Mataró, Mònica Lora, ha denunciat que “els regidors del Partit Popular a la capital del Maresme han rebut instruccions de la direcció comarcal i provincial per acostar el seu discurs als postulats de Plataforma per Catalunya”.

La regidora identitària ha manifestat que “aquest canvi obeeix a interessos electoralistes i al rèdit que n’esperen obtenir a les urnes. Si demà els ordenen que cal votar a favor d’una mesquita o a favor de concedir més ajudes als immigrants –ha afirmat –ho faran sense cap pudor. Són titelles sense cap criteri polític”.

Mònica Lora ha denunciat la hipocresia del PP, de qui ha assegurat que “allà on governa fa tot el contrari del que fins ara ha manifestat a la comarca del Maresme”.

La portaveu identitària ha recordat que “els populars han permès que s'edifiquin mesquites en les comunitats on governen, com Madrid, València o Murcia”, i ha denunciat l'oportunisme amb que actua el PP en el Maresme.

Mónica Lora ha assegurat que “va ser el PP qui, mitjançant la Llei Orgànica 14/2003 de 20 de Novembre, va obligar als Ajuntaments a empadronar els  immigrants il·legals”.