Mònica Lora: “El PP de Mataró pacta a canvi de càrrecs, i PxC, a canvi del compliment del nostre programa electoral”

08/06/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

La portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital del Maresme afirma que PP i CiU confonen l’administració pública amb agències de col·locació

Redacció | Mataró.– La portaveu de Plataforma per Catalunya a Mataró, Mònica Lora, ha assegurat que “el consistori mataroní no ha elaborat uns pressupostos austers” d’acord amb les exigències de la conjuntura actual de crisi econòmica”.

La dirigent identitària ha fet balanç del primer any des que la formació va entrar al consistori en una entrevista concedida a M1TV, la televisió comarcal del Maresme, en la que ha afirmat que “l’Ajuntament disposa de diners per poder efectuar el pagament als proveïdors”, motiu pel qual s’ha oposat a la injecció econòmica que arribarà amb l’aplicació del decret de Rajoy. En aquest sentit ha manifestat la necessitat de prioritzar la inversió i ha lamentat que el consistori destini més de mig milió d’euros a partides per a la immigració i es retalli en vehicles policials i reposició per a centres escolars.

Lora ha advertit que “tots els partits ens han conduït a les profunditats d’una deudocràcia” i en clau local s’ha mostrat crítica amb la gestió del govern municipal per l’opacitat administrativa. “La bandera de la transparència no l’haurien d’enarborar perquè no n’hi ha gaire”.

La responsable comarcal de PxC al Maresme ha remarcat que “la solució a la crisi es troba fora de la globalització, que ens ha portat immigració massiva i la deslocalització industrial”. Lora ha recordat que “Mataró era coneguda per la seva indústria tèxtil fins que la competència deslleial va fer desaparèixer el teixit productiu”.

D’altra banda ha denunciat les pràctiques de convergents i populars a l’Ajuntament, afirmant que “es pensen que les administracions públiques són agències de col·locació”. La portaveu s’ha referit  al “pacte ocult de CiU i PP a canvi de càrrecs”, mentre PxC va pactar públicament el vot  favorable al cartipàs a canvi del compliment de diversos punts del seu programa.