Mònica Lora: “no té sentit pujar els impostos municipals com l'IBI en un 3’75% mentre es mantenen subvencions a dit, despeses en propaganda o partides especifiques per a la nova ciutadania””

04/07/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Redacció - Mataró. - La portaveu de PxC Mònica Lora, va anunciar que “sembla ser que per l’administració, el negoci immobiliari continua en el seu màxim esplendor, mentres els nostres ciutadans perden el seu poder adquisitiu, els seus llocs de treball, els seus habitatges i tota classe de drets fonamentals”.

Mònica Lora, va titllar al Govern i a tots els Grups Municipals que van donar suport de irresponsables, atès que “El que es trobaran la majoria de contribuents, és una altre pujada del rebut de l’IBI per el proper any” a més “anuncien unes bonificacions com si fossin obres de caritat, quan no tothom es podrá acullir en esmentades bonificacions, i ja no parlem del que passarà transcoreguts els 3 anys d’aquestes bonificacions”.

La dirigent va recordar “el teatre que van muntar totes les formacions politiques per pujar un 32% el rebut de l’IBI als pressupostos per l’any 2012, que ens veiem obligats per llei. I no entec com després de lamentar-se tant, ara que tenim aquí una revisió cadastral, i per tant, l’oportunitat de corregir a la baixa la quota del l’IBI, no es faci”.

Per acabar, va denunciar que “és una proposta trampa, ja que intentan maquillar dient que és per evitar que progressivament augmenti de forma considerable l’IBI, quan en realidat la intenció del Govern i dels altres Grups Municipals és mantenir el nivell d’ingressos”.