Mataró, 13/08/2012; El Grup Municipal de PxC a Mataró denuncia la manca d’actuació del Govern Municipal per part dels incívics

14/08/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Mataró | Redacció.- El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya a Mataró va enviar una sèrie de queixes al Govern del consistori Mataroní, a conseqüència de les nombroses queixes de veïns dels barris de Rocafonda, el Palau i Cerdanyola. En les quals es queixen de les molèsties nocturnes en l’època estival, que fan insostenible la convivència en alguns barris de Mataró.

La delegació de PxC a Mataró vol recalcar que on més incivisme hi ha, és en els barris on hi ha un percentatge més elevat d’immigració, sobretot immigració musulmana.

PxC denuncia que tot això, "és a conseqüència d'aquesta classe política suïcida i irresponsable, per la qual molts ciutadans i ciutadanes de Mataró ens sentim estrangers en els nostres propis barris".

En aquest sentit, Mònica Lora, portaveu de PxC a Mataró, ha dit que “no solament demanen més presència policial, sinó que el Govern de Mataró, deixi actuar als agents de la policia i que puguin aplicar multes per les infraccions que estiguin cometent els incívics, tal com estipula l'ordenança de civisme”. Afegint que  “també demanem un control estricte, contundent i rigorós enfront la invasió salvatge i descontrolada que estem patint a Mataró”.

PxC

Mataró, 13 d’agost de 2012