Mònica Lora assistirà a la concentració contra la inseguretat al barri de Rocafonda

19/09/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Els regidors de Plataforma per Catalunya a Mataró donen el seu suport als veïns del barri de Rocafonda en la lluIta contra la inseguretat

Mataró |  Redacció.-  Atès la falta de seguretat en el barri i que des de PxC s'ha incidit moltes vegades en aquesta problemàtica per buscar solucions, un grup de veïns de Rocafonda ha convocat una concentració per al proper diumenge 30 de setembre per denunciar els problemes d'inseguretat, incivisme i convivència que pateix el barri.  En aquest sentit, Mònica Lora, portaveu de PxC a Mataró, ha dit que"aquests tres factors conjugats, poden esdevenir una barreja explosiva que quan exploti derivarà en una situació difícilment reversible"

Lora, en una trobada amb veïns ha manifestat que assistirà a la concentració perquè "és un compromís tan personal com polític, la lluita contra la inseguretat que tenim en alguns barris de Mataró".  Ha insistit en que "no podem permetre que destrueixin els nostres barris".

En aquest sentit, Lora ha dit que “des del grup municipal de PxC són vàries les propostes que s’han presentat en matèria de seguretat, però creiem que s’ha de insistir més”,

La portaveu identitària ha anunciat que "Plataforma per Catalunya presentarà una proposta en el pròxim ple municipal, arran del gran nombre de problemes de caràcter reiterat que estem patint els ciutadans i ciutadanes de Mataró”.