Mataró, 26/09/2012; Mònica Lora

Mataró, 26/09/2012; Mònica Lora "som totalment contraris a la

26/09/2012 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La Consellera Comarcal Mònica Lora ha manifestat el seu posicionament clar i rotund en contra de ajudes econòmiques per el benefici dels immigrants.

Mataró | Redacció.- Ahir es va celebrar el Ple del Consell Comarcal del Maresme, el qual havia un punt que era  aprovar la modificació del conveni de col•laboració econòmica amb l'Ajuntament de Premià de Mar, per el desenvolupament de programes i serveis vinculats al fet migratori per a l'any 2012,  a favor de la integració dels immigrants. Lora, va deixar clar que “no podia votar a favor d'aquest conveni de col•laboració econòmica”.

La portaveu identitaria, va manifestar que "amb la immigració que hi ha a Premià de Mar, i tenint en compte el tipus de immigració que hi ha, no m'estranya que l'Ajuntament cregui que tenen la necessitat de re definir un nou Pla de Diversitat i Ciutadania, tal com ells ho volen dir".

Lora també va voler deixar clar que "nosaltres demanem la anul•lació de qualsevol partida de despesa publica, sigui municipal, comarcal, autonòmica o estatal, destinada a polítiques que afavoreixen la immigració". Afegint "incloent-hi aquelles que es volen denominar per a la integració dels immigrants" va concloure.

PxC

Mataró, 26 de Setembre de 2012