Lora:

Lora: "les milionàries polítiques d'integració no han servit absolutament per res"

21/01/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya alerta de la conflictivitat que portarà amb si l’obertura d’un local d’oci nocturn adreçat al públic magribí

Mataró | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Mataró, Mònica Lora, ha advertit del perill que suposa la imminent obertura d’un local d’oci nocturn ubicat al Pla de’n Boet que està adreçat al públic magribí.

Lora apunta que aquest local “esdevindrà un niu de conflictes i pertorbarà la convivència en aquesta zona durant els caps de setmana".

La portaveu identitària a la capital del Maresme ha assegurat que “aquest col·lectiu no té intenció d’integrar-se, perquè la inauguració d’aquesta discoteca “obeeix a la mateixa dinàmica que ha permès l’aparició de comerços i negocis ètnics i conseqüentment, la formació de guetos en algunes ciutats catalanes”.

Lora ha advertit que aquesta tendència ha desembocat en l’existència de dues societats paral·leles, i que a més, aquests dos grups diferenciats coexisteixen però no conviuen. La constatació d’aquest fet posaria de manifest que “les milionàries polítiques d'integració per afavorir la cohesió social amb aquest col·lectiu no han servit absolutament per res”.

La regidora mataronina ha volgut recordar que actualment a Mataró hi ha quatre mesquites i en una d’elles va ser detingut un presumpte integrant d'una organització terrorista islàmica l’any 2004.