Mònica Lora: “els retrets de la comunitat musulmana a policies i bombers són inadmissibles”

15/03/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reprova els atacs de la comunitat musulmana als cossos de seguretat i els bombers

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya troba inadmissible l'autorització d'una concentració de la comunitat musulmana per posar en dubte el treball dels cossos de seguretat i dels bombers.

Uns 250 membres de la comunitat musulmana es van concentrar davant de l'Ajuntament de Mataró per reclamar que s’investigui si hi va haver negligències tant per part de la policia com dels bombers i de la gent que estava a peu de carrer en l’incendi que va acabar amb una dona musulmana morta en llançar-se per la finestra.

Davant d’aquestes exigències la portaveu de Plataforma per Catalunya, Mònica Lora,  veu “una falta de respecte que es sembrin dubtes sobre la professionalitat dels cossos de seguretat i els bombers”.

D’altra banda Lora troba lamentable que s’utilitzi un succés com aquest per llançar proclames pròpies de l’islamisme radical. La concentració va acabar amb crits d’Allahu Akbar (Al·là és gran), el qual "és revelador perquè deixa entreveure quines són les veritables reivindicacions d’aquesta comunitat”.