Contra els privilegis de la casta política

06/05/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya vota en contra de la duplicitat d’ocupacions

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha denunciat el vistiplau del consistori a la duplicitat d'ocupacions concedida als empleats del consistori.

La regidora i portaveu de Plataforma a la capital del Maresme, Mònica Lora, ha reprovat que "el govern municipal permeti a personal de l’Ajuntament ocupar un altre lloc de treball addicional fora de l’administració, sobretot si tenen retribucions de 75.000 € a 89.000 € anuals com és el cas”.

La regidora identitària lamenta que "el govern municipal (CiU) ha concedit la compatibilitat laboral a dos càrrecs de confiança que, amb les retribucions que tenen, haurien de tenir plena dedicació a la seva labor dintre de l'Ajuntament”. Lora ha dit que si el que volen és desenvolupar una carrera professional al marge de l’administració haurien d’abandonar el càrrec pel qual reben una retribució per part de l’Ajuntament.

La portaveu manifesta que, en el context econòmic que vivim, en el qual moltes famílies no tenen feina, “és inadmissible que una persona que treballa a l'administració pública vulgui acaparar dos llocs de treball”.

La regidora mataronina va votar contràriament a les segones compatibilitats i va voler deixar constància que "hi ha una llei, que és la llei moral, i amb els temps que corren no es pot acceptar la duplicitat d'ocupacions, i més tenint en compte que els càrrecs de confiança són persones posades a dit per l'equip de Govern".