PxC per un ensenyament públic de qualitat

16/05/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia l’ús partidista per part d’alguns partits polítics de la integració dels centres educatius Joan Coromines i Angeleta Ferrer

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya
vol manifestar el suport a les comunitats educatives de les escoles Angeleta Ferrer i Joan Coromines, per anar tots a una, en contra de la fusió dels dos centres.

La regidora de PxC, Mònica Lora, en declaracions a Mataró Ràdio explica que troba inadmissible que la Generalitat de Catalunya no tingui en compte a les famílies afectades i demana la reobertura de la segona línia de P3 de l’escola Joan Coromines, ateses les demandes que hi ha, fet que constata que no sobra absolutament cap línia i per tant la necessitat de mantenir l'oferta educativa.

La portaveu creu que s’ha d’anar tots a una per reobrir la segona línia de P3 del Joan Coromines i amb la construcció de l’Angeta Ferrer. "Són temes prou importants i no trobo bé que algú en vulgui fer un ús partidista i s’ho vulgui fer seu".

Lora afirma que algunes de les formacions politiques que en fan un ús partidista del tema ho fan per tapar totes les vergonyes que els precedeixen.