Mònica Lora presentarà una proposta per acabar amb la discriminació en els menús en el servei del menjador escolar

23/05/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana que la nacionalitat espanyola dels pares sumi punts per accedir a les beques de menjador

Mataró | Redacció.- El grup comarcal de Plataforma per Catalunya al Consell Comarcal del Maresme ha votat contràriament als criteris de concessió que determinen l’atorgament de les beques menjador.

El grup identitari reclama que puntuï el fet que els pares dels alumnes ostentin la nacionalitat espanyola, i és per aquest motiu que Lora ha defensat el vot negatiu als requisits actuals.

La consellera de Plataforma per Catalunya, Mònica Lora, ha volgut subratllar la importància d’aquests ajuts i deixar palesa en el ple del Consell Comarcal “la importància de protegir aquelles persones que ho necessiten, especialment ara que hi ha famílies que no poden garantir una nutrició equilibrada als seus fills”.

La consellera vol que s’abordi el tema dels menús escolars en els serveis de menjador. Lora ha denunciat una clara discriminació que properament Plataforma per Catalunya sotmetrà a debat en forma de proposta en el Ple de l'Ajuntament de Mataró.

La portaveu ha anticipat que "no podem permetre que hi hagi una part de l’alumnat que gaudeixi d'uns privilegis per motius religiosos".