Mònica Lora: “la xifra d'immigrants que tenim actualment ha sobrepassat la nostra capacitat d'integració i hospitalitat”

23/05/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya alerta que la capacitat d’integració i hospitalitat de la societat catalana està esgotada després que 250 marroquins es manifestessin a Mataró davant de l'oficina de l'INEM

Mataró | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital del Maresme, Mònica Lora, ha qualificat d’intolerables les queixes del col·lectiu marroquí, que el passat 21 de maig es manifestava davant de l'INEM per protestar al·legant discriminació a l'hora de cobrar ajudes o obtenir una feina.

La portaveu i el regidor Carles Fontbona van voler presenciar en primera persona les protestes dels marroquins, que llançaven proclames com "no a la discriminació", "sí podemos" i crits contra de la llei d'estrangeria.

En aquest sentit Mònica Lora insta la comunitat marroquina a “dur a terme totes aquestes queixes en el seu país d'origen, i lluitar allà tal i com van fer aquí els nostres avantpassats per construir l’estat del benestar”.

La portaveu ha qualificat d’“inconcebible que el rei del Marroc amassi una de les fortunes més grans del món i nosaltres haguem de mantenir els seus súbdits. La situació és límit. No tenim capacitat per seguir així”.

Plataforma per Catalunya fa una crida a la comunitat marroquina no està a gust al nostre país faci les maletes, perquè la xifra d'immigrants que tenim actualment ha sobrepassat la nostra capacitat d'integració i hospitalitat.