Resposta contundent davant les falses acusacions

10/06/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya respon a Dolors Camats i estudia presentar una querella contra ICV

Mataró | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de la capital del Maresme, Mònica Lora, ha anunciat que està valorant la possibilitat de presentar una querella per un delicte d’injúries i calúmnies contra la presidenta d’ICV a Mataró.

Noe Ayguasenosa va responsabilitzar Plataforma per Catalunya a través de Twitter de l’agressió perpetrada contra una dona musulmana a l’estació de tren de Mataró que va tenir lloc fa unes setmanes.

Lora convida Ayguasenosa a “que s’ocupi de resoldre els problemes dels mataronins com fa Plataforma per Catalunya i reflexioni sobre la nefasta gestió que van dur a terme al govern municipal de la ciutat al costat del PSC i ERC en lloc de preocupar-se per Plataforma per Catalunya”.

En resposta a la petició de la diputada d’ICV, Dolors Camats, d’inhabilitar els càrrecs públics de Plataforma per Catalunya, Lora ha titllat la proposta de “ridícula i electoralista, llençada a la recerca del vot dels immigrants musulmans”. La portaveu de Plataforma per Catalunya ha reptat Camats a demostrar amb alguna cosa més que amb paraules que cap de les propostes de Plataforma per Catalunya conté cap tipus d’il·legalitat.

La regidora identitària ha assenyalat ICV com un dels partits més desastrossos per a la historia de Catalunya i Mataró, no solament per haver deixat la ciutat en fallida amb 250 milions d’euros de deute després d’haver jugat a l’especulació immobiliària a través de l’empresa municipal PUMSA, sinó també per les seves polítiques d’immigració suïcides, que en el cas concret de Mataró, han portat a consolidar 4 mesquites i situar la immigració –juntament amb la inseguretat i l’atur- com un dels tres principals problemes que més preocupen a la ciutadania.