Aprovada una proposta de Plataforma per Catalunya per a la instal·lació de punts wi-fi gratuïts a la ciutat de Mataró

26/06/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya impulsa la instal·lació de punts de connexió gratuïts a internet sense fils en varis indrets de la ciutat

Mataró | Redacció.- El ple municipal ha aprovat una proposta del grup municipal de Plataforma per Catalunya en la qual demana la instal·lació de punts wi-fi gratuïts en diversos punts de la ciutat finançats amb ingressos provinents de patrocinadors externs.

La portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament, Mònica Lora, pensa que "tenir accés a internet és un dret cada cop més important en l'època en què estem i creiem que la instal·lació de punts wi-fi en els carrers on hi hagi més afluència de gent pot ser beneficiós per al desenvolupament de la societat".

En l'apartat dels acords el grup municipal de Plataforma per Catalunya proposa la instal·lació de punts wi-fi gratuïts en les zones amb més afluència com poden ser parcs i places de la ciutat.

Lora demana que el finançament d’aquest servei corri a càrrec de patrocinadors externs, mitjançant la inserció de publicitat en els punts de senyalització de connexió a la xarxa.