Reivindicació d'equipaments públics

15/07/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reitera novament, en sessió plenària, la necessitat d’instal·lar pipicans a la ciutat

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya  va instar al ple a aprovar la instal·lació d’un pipi-can a l’esplanada entre el passatge Lluís Gallifa i el carrer Pizarro del barri de l’Eixample.

Lora va dir que “el rebuig per part del govern municipal a la petició posa de manifest la manca de sensibilitat amb una part de la ciutadania”, fet que contrasta amb l’excessiva generositat que té amb els immigrants, els quals es beneficien de costosos programes exclusius per a ells.

La portaveu va manifestar que “aquest govern té algunes prioritats allunyades de la realitat de la ciutat i les necessitats dels seus ciutadans. És vergonyós que a dia d’avui els propietaris de gossos es vegin forçats a utilitzar espais clandestins com a pipicans, i que el govern municipal no reaccioni davant aquesta demanda”.

Enfront el cost aproximat que va estimar la regidora de via publica de la instal·lació de l’equipament, que fregava els 30.000 euros, Mònica Lora  va demanar l’elaboració d’un pressupost més coherent, en sintonia amb la conjuntura econòmica actual. El govern municipal va quedar en evidència en presentar Lora un pressupost de 1.200 EUR que incloïa el manteniment i la mà d’obra.

Plataforma per Catalunya va proposar que una part dels diners que es recapten de les infraccions greus i molt greus estipulades en l’ordenança de la tinença d’animals domèstics anés destinada a la instal·lació d’aquestes infraestructures.