En defensa del comerç i local i el descans veïnal

22/07/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia que varis locutoris de la ciutat incompleixen l'horari de tancament i ocasionen molèsties als veïns

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya farà un seguiment dels expedients oberts contra els locutoris denunciats per l’incompliment de la llei d’horaris comercials.

La portaveu a l’Ajuntament, Mònica Lora, ha ressaltat la necessitat de fer-ho davant la llarga trajectòria bonista practicada per l’Ajuntament en matèria d’immigració. La regidora ha matisat que “aquesta indulgència podria provocar que les actes aixecades contra els locutoris caiguessin en sac trencat”.

Lora ha agraït la col·laboració ciutadana, que ha servit per destapar l'incompliment d’horaris comercials per part d'alguns locutoris, i que ha derivat en l’aixecament d’actes per part de la Policia Local. La portaveu ha animat els veïns a que continuïn posant en coneixement de l’Administració i les forces de seguretat les irregularitats que detectin.

Lora també s’ha fet ressò de les queixes de molts veïns de Mataró, que han manifestat que l’activitat de certs locutoris ben entrada la nit els impedeix descansar.

El grup municipal identitari denuncia també els problemes ocasionats a Mataró arran de la celebració del Ramadà.

Mònica Lora ha revelat que “la celebració musulmana ha provocat aldarulls que, un any més, l’Ajuntament no ha estat capaç de combatre”.

“No podem permetre que persones arribades de països de tradició musulmana, una religió sectària i antidemocràtica, pertorbin el dia a dia dels nostres veïns” –ha clamat.