Tolerància 0 enfront l'espiral de violència i multiconflictivitat

06/08/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya exigeix contundència contra els conflictes originats per la comunitat magribina per tal de restaurar l'ordre i el respecte a l'autoritat

Mataró | Redacció.- Plataforma per Catalunya condemna els fets ocorreguts recentment a la capital del Maresme que posen en evidència la voluntat de la comunitat musulmana d’imposar la seva llei als barris on té una presència més notòria.

Expressem el nostre absolut suport als dos agents dels Mossos d'Esquadra que van ser acorralats i insultats per 150 magribins mentre els cridaven que marxessin del barri, que allà manaven ells i no volien presència policial.

Igualment desitgem la ràpida recuperació de l’agent de la Policia Local que va haver de ser traslladat a l'hospital després de rebre una pedrada mentre perseguia, juntament amb un company, dos delinqüents al barri de Rocafonda que estaven robant una motocicleta i van amagar-se a una mesquita per dificultar la seva identificació i consegüent detenció. En aquest sentit Plataforma per Catalunya dóna credibilitat a la versió dels agents, que sostenen que en cap moment van irrompre a l'oratori, contràriament al que diu l'Ajuntament.

Plataforma per Catalunya vol recordar que no és la primera vegada que es donen episodis d’aquesta índole a Mataró, i per tant la inoperant actuació per part de l'Ajuntament és vergonyosa.

Qualificar aquests fets com aïllats tal i com ha fet l’Ajuntament és voler amagar els conflictes originats per la societat multicultural, enfront dels quals s’ha d’actuar amb contundència.

Des de Plataforma per Catalunya reclamem que els qui han de marxar són els intolerants, antidemocràtics i tots aquells que no volen integrar-se a la nostra societat.