Contra l'exhibició de símbols partidistes en edificis públics

17/09/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana retirar l’estelada del Parc de bombers

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya presentarà en el proper ple una proposta per tal d’instar el Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya a que retiri l’estelada que oneja en el Parc de Bombers de la capital del Maresme.

La portaveu Mònica Lora ha manifestat que “la nostra intenció era no haver de sotmetre aquest tema a votació, i que el govern municipal mogués fitxa a favor del respecte i de la pluralitat de sentiments de les persones que convivim a Mataró”.

Malgrat això, davant la negativa del govern local a tramitar la petició que Plataforma per Catalunya va presentar per escrit el passat 17 d’agost, el grup municipal identitari ha vist en la presentació d’aquesta proposta en el transcurs de la sessió plenària una via alternativa per forçar que es deixi d’utilitzar els edificis públics com a aparador del secessionisme.

Mònica Lora ha volgut recordar que “el respecte és primordial i nosaltres creiem que un edifici d’un servei públic, pagat per tots, no es pot utilitzar per a finalitats partidistes. L’estelada no és un signe que identifiqui els mataronins com sí ho és la senyera”.