PxC busca la participació ciutadana per impulsar el comerç local

16/10/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya insta a obrir un procés participatiu per decidir la futura ubicació de la tradicional fira de hippies i anima a aportar suggeriments per potenciar-la

Mataró | Redacció.- L'Ajuntament ha decidit anul·lar la fira d'Artesania i Regal de Nadal d’enguany, popularment coneguda com la “Fira dels hippies”, al·legant la tendència a la baixa d'expositors i el seu caràcter deficitari a l'espera de buscar una nova ubicació per l'any que ve.

Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya demanem que l'Ajuntament de Mataró obri un procés participatiu en què els ciutadans puguin aportar les seves suggeriments per aconsellar noves ubicacions i aportin el seu criteri per millorar-ne el funcionament abans de la presa de decisió per part del consistori, ja que és un tema d'interès públic.

La portaveu Mònica Lora ha lamentat la cancel·lació de la Fira, que ha definit com un signe d’identitat propi de la ciutat, i ha volgut denunciar “la falta de comunicació per part del govern, tenint en compte que els grups municipals ens hem assabentat de l'anul·lació de la fira a través dels mitjans de comunicació o gràcies als mateixos expositors”.