Lora: “Atacar Plataforma per Catalunya ven, tant per als partits del sistema com  per aquelles entitats que estan al servei d'aquests partits

Lora: “Atacar Plataforma per Catalunya ven, tant per als partits del sistema com per aquelles entitats que estan al servei d'aquests partits"

15/11/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya es manté ferm en la voluntat de denunciar les matances il·legals de xais a mans de la comunitat musulmana

Mataró | Redacció.-
En la sessió plenària de novembre el grup municipal de Plataforma per Catalunya va presentar una proposta per demanar un control sobre la festivitat musulmana de la matança del xai per tal de fer complir amb la legalitat vigent.

Plataforma per Catalunya ja va denunciar que la majoria de la comunitat musulmana ho fa d'una forma clandestina i sense cap tipus de control sanitari.

Front això la Federació d'Associacions veïnals de Mataró (FAVM) ha fet un comunicat de premsa criticant el comportament del grup municipal de Plataforma per Catalunya per portar aquest tipus d'iniciatives en el plenari. Així com també que exposéssim fotografies d'aquesta matança comesa a Mataró en la sessió plenària.

En aquesta línia la portaveu, Mònica Lora ha manifestat que "el ple és el lloc adequat per portar totes aquelles queixes que ens transmetin els ciutadans de Mataró, així com poder acompanyar aquestes queixes de totes les imatges que creiem oportunes. A més s'ha de tenir en compte que en les fotografies que vam portar al ple en cap moment es veia la cara dels autors".

D'altra banda Lora ha desmentit les falses acusacions de la FAVM, que sosté que aquests comportaments alimenten la xenofòbia i el racisme. Sobre aquestes declaracions Lora diu que "amb això el que demostren és una falta d'empatia cap als ciutadans de Mataró, i és per això que els convidem a que sortin al carrer i parlin amb els ciutadans, perquè el que sí que és una vergonya, són els comportaments que van tenir tots els grups polítics de l'Ajuntament, que van votar contràriament a demanar un control d'aquesta pràctica clandestina i il·legal a la ciutat".

Davant l'amenaça de denunciar Plataforma per Catalunya als jutjats Mònica Lora els repta a que ho facin demà mateix. "Perquè si el fet de demanar mitjançant una proposta que es compleixi amb la legalitat i voler una millor convivència en les comunitats de veïns se'ns ha de denunciar, que ho facin perquè nosaltres seguirem defensant i protegint als ciutadans. Sembla ser que s'ha posat de moda atacar a Plataforma per Catalunya" -ha sentenciat Lora.