Lora:

Lora: "cada vegada les famílies tenen menys fills i aquest fet derivarà en un seguit de transformacions en la ciutat que s'han de reflectir en el nou mapa escolar"

22/11/2013 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Mònica Lora demana que es planifiqui l'oferta de places escolars en funció de la demanda dels pares i no al’inrevés

Mataró | Redacció.- En la seva participació en la tertúlia política de M1TV la portaveu municipal de Plataforma per Catalunya, Mònica Lora, ha defensat que s’engegui un procés participatiu sobre la planificació escolar per tal de definir un nou mapa escolar pels pròxims anys.

Lora ha assenyalat el positiu de la qüestió perquè abans de l'elaboració de la proposta s'estan recollint aportacions i diferents aportacions dels diferents agents implicats, com són la comunitat educativa i alguns pares i mares d'alumnes de la ciutat.

En aquesta línia Lora creu que "s'ha de planificar l'oferta de places escolars en funció de la demanda dels pares, i no pas a l’inrevés com va passar amb la segona línia de P3 del CEIP Joan Coromines que van clausurar malgrat que el centre tenia més demanda que oferta". La portaveu ha lamentat que es jugués amb els sentiments i l'esperança d'uns pares.

En altres temes del dia s'ha posat sobre la taula les diferents compareixences que hi ha hagut en la comissió d'investigació de les participacions preferents. Lora ha dit al respecte que la sensació que ha tingut de les dues sessions a les que va assistir va ser una mescla d’”impotència, ràbia i vergonya".

Davant la defensa que el PP ha fet de Rodrigo Rato, Lora ha deixat entreveure que l’expresident de Bankia és un dels grans còmplices de l’estafa. Rato va sostenir en tot moment que totes les operacions estaven regulades i supervisades.