Mònica Lora:

Mònica Lora: "les retallades sanitàries tenen un efecte directe sobre la salut dels ciutadans"

23/01/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya se suma a les reivindicacions veïnals per demanar una sanitat publica i de qualitat

Mataró | Redacció.- Fa mesos que el model sanitari català està patint retallades i a la capital del Maresme s'estan vivint les conseqüències fins al punt de dir prou i que la gent es mobilitzi.

Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya donem suport a les reivindicacions veïnals que estant havent-hi a Mataró ens els centres d'atenció primària (CAP) pel que fa a les protestes per reclamar més assistència sanitària en els centres de la ciutat i de més qualitat. Les retallades sanitàries tenen un efecte directe sobre la salut dels ciutadans.

En aquesta línia integrants del grup municipal de Plataforma per Catalunya a Mataró denuncien que "és vergonyós que per aconseguir hora de visita haguem d’esperar més de dues setmanes", així com "la falta de metges i infermeres".

Des de la formació identitària a la capital del Maresme estan participant en els tancaments dels CAPS així com en les assemblees veïnals que se celebren per donar el màxim suport a una causa més que justa: tenir una sanitat pública de qualitat.

No obstant això, des de la nostra formació volem deixar clar que no compartim el fet que haguem de tenir mediadores interculturals en els barris on hi ha un alt percentatge d'immigrants.

En aquesta línia Mònica Lora expressa que "el que ens fan falta són més metges i infermeres a la ciutat i no pas mediadors interculturals que serveixen únicament per ús exclusiu per als nou vinguts". A més el fet que hi hagin mediadors culturals a la ciutat demostra la falta d'integració per part de les persones immigrants".