Lora:

Lora: "Mataró és una de les ciutats més endeutades d'Espanya i l'Ajuntament viu d'esquena a la realitat social del municipi"

24/01/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia el malbaratament dels recursos públics

Mataró | Redacció.- L'Ajuntament de Mataró conjuntament amb l'Associació Cultural Valors ha impulsat un projecte sota el nom "Mataró, ciutat de valors" que, segons l'Ajuntament, pretén "sensibilitzar als ciutadans per la recuperació de valors de la societat".

Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Mataró no podem donar suport al projecte "Mataró ciutat de valors" impulsat pel consistori i l'Associació Cultural Valors, amb una subvenció de 64.000€ de les arques públiques, concretament de la Diputació de Barcelona, amb la despesa en publicitat a càrrec de l'Ajuntament. Aquest fet és un clar exemple de malbaratament dels recursos públics.

En aquesta línia la portaveu Mònica Lora manifesta que "Mataró és una de les ciutats més endeutades d'Espanya i l'Ajuntament viu d'esquena a la realitat social del municipi. Tenim ciutadans acudint als bancs d'aliments, anant als serveis socials per poder sobreviure, mobilitzacions veïnals per demanar més metges i infermeres a la ciutat mentre tenim a CIU, PSC, PP, ICV-EUiA i la CUP que necessiten netejar la seva consciència gastant-se uns recursos que són vitals per a la ciutadana".

Les administracions públiques i en aquest cas la Diputació de Barcelona, que es caracteritza precisament per la cooperació amb els municipis, haurien de tenir el deure de ser bons gestors dels recursos públics, amb la finalitat principal de cobrir les despeses públiques més necessàries de la nostra societat.