Mònica Lora:

Mònica Lora: "en uns pressupostos anti socials mai ens i trobaran"

04/02/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya s'oposa a uns pressupostos basats en la injustícia social

Mataró | Redacció.- Dijous passat es va celebrar el ple extraordinari per votar l'avantprojecte de pressupostos per l'any 2014, així com el conveni entre l'Ajuntament i FCC Construcción S.A. sobre el pagament del deute corresponent al contracte de les obres de construcció de l'edifici del Rengle a Mataró, subscrit entre l'empresa municipal PUMSA i FCCConstrucción S.A.

Sobre l'aprovació inicial dels pressupostos, Mònica Lora va dir que "creiem que aquests pressupostos tenen mancança de valor per suspendre partides no vitals, partides que són destinades a afavorir els interessos de col·lectius benestants perquè aquests són els que més soroll fan". En aquesta línia va criticar que "mentrestant, el govern municipal deixa de costat les persones més necessitades, aquelles que ja no tenen ni forces per reivindicar el que és seu".

La portaveu Lora va criticar la mala gestió de l'administració publica a l'hora de concedir ajudes per poder viure dignament.

S'ha de tenir present que aquests pressupostos que presenten per al consistori estan basats en un apartat d'ingressos entre els quals hi ha l'augment sofert en les ordenances fiscals.

Pel que fa al conveni entre l'Ajuntament i FCC Construcción S.A sobre el pagament del deute de 21 milions d'euros, Lora va posar de manifest que "no podem votar favorablement perquè llavors estaríem acceptant que l'edifici del rengle val aquest preu, i creiem que una cosa és el cost i l'altre el valor real. A més a més podríem estar parlant d'una contractació amb irregularitats".