Inseguretat al barri de Cerdanyola de Mataró

31/03/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya adverteix que la deixadesa en matèria de seguretat ha arribat a una situació límit

Mataró | Redacció.-  La desgraciada mort d’un jove d’origen magrebí de 18 anys la tarda de dissabte després de ser apunyalat al carrer Jaume I per un enfrontament presumptament vinculat al tràfic de drogues ha situat la inseguretat en un punt insostenible per als veïns del barri de Cerdanyola i d’altres zones de la ciutat.

La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Mònica Lora, ha volgut deixar clar que “la mort d’una persona és una desgràcia evident, però negar els problemes de seguretat als barris com vol fer el govern municipal (CiU) i altres partits titllant aquests casos d’esporàdics és fer-se mal i no escoltar les reivindicacions veïnals”.

La regidora identitària ha volgut aclarir que “PxC treballa per millorar la seguretat a Mataró des de l’inici de legislatura, estenent la mà a tots els partits i aportant propostes que moltes vegades han estat desestimades pel govern de la ciutat sense cap tipus d’argument”.

Lora ha volgut deixar clar que “PxC no consentirà més situacions com aquestes, que sempre acaba patint la ciutadania, i demanarà intensificar el treball i millorar els recursos, ja que l’Ajuntament té molt a dir en aquest camp”.