Mataró vetarà la publicitat d'un dels grans culpables de la crisi

06/06/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Mataró | Redacció.- En el plenari del mes de juny s’ha acceptat la iniciativa que ha portat Plataforma per Catalunya per retirar la publicitat de Caixa Laietana de totes les instal·lacions esportives municipals.

L’Ajuntament de Mataró, tal com demanava la proposta de Plataforma per Catalunya, col·laborarà amb els clubs esportius de la ciutat per treure tota la publicitat de la caixa d’estalvis que encara avui és visible en camps i pavellons de la ciutat.

La iniciativa ha estat impulsada pel regidor i membre del Consell d'Esports, Carles Fontbona, arran de les queixes de socis i aficionats que se senten molestos i ofesos en veure la publicitat de la citada entitat financera –ara Bankia-

El gran engany perpetrat per Caixa Laietana amb la comercialització d’aquests productes financers tòxics a la ciutat va portar a Mataró a ser considerada la capital de l’estafa de les preferents.