Bars conflictius a Mataró

25/08/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Tràfic de droga a un bar sobre el que Plataforma per Catalunya ja va demanar prendre mesures perquè era un epicentre de conflictes

Mataró | Redacció.- El passat 13 d'agost els Mossos d'Esquadra van detenir una dona d'origen subsaharià i propietària d'un bar ubicat al carrer Roger de Llúria del barri de Cerdanyola acusada de traficar amb substàncies estupefaents a l’establiment.

La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Mònica Lora, ha recordat que “feia temps que estàvem darrere d'aquest establiment, ja que sospitàvem que es traficava amb drogues i les queixes que ens feien arribar alguns veïns eren constants”.

És per això que el Grup Municipal de Plataforma per Catalunya demana al govern municipal que es faci quelcom al respecte, ja que l’establiment fa temps que genera conflictes que es fan insostenibles per garantir la bona convivència amb els veïns.

En aquesta línia Lora recorda que “Plataforma per Catalunya va instar fa uns mesos al Ple a acordar limitacions horàries per aquells bars que ocasionin problemes” i és per això que “demanem al govern que faci ús de les seves facultats, doni la cara pels veïns afectats i prengui les mesures que facin falta per limitar l'horari o bé clausurar l'activitat d'aquest establiment una vegada per totes”.

El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya elevarà dita petició al Ple Municipal si veu que el Govern no pren cap mesura cautelar al respecte.