Gran èxit de la campanya solidària de material escolar

18/09/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya finalitza la campanya de recollida i repartiment de material escolar

Mataró | Redacció.- La delegació local de Plataforma per Catalunya va engegar el mes de Juliol una recollida de material escolar per al col·legi que han fet arribar als escolars de famílies de casa amb més necessitats de la ciutat.

Amb aquesta iniciativa, Plataforma per Catalunya ha pogut ajudar a moltes famílies de casa a esmorteir el costós inici de curs, que suposa un gran desemborsament econòmic especialment difícil d'afrontar en temps de crisi.

La delegació local se sent satisfeta d'aquesta nova acció de justícia social portada a terme a la capital del Maresme, i així ho ha fet saber la seva portaveu a l'Ajuntament de Mataró, Mònica Lora que ha dit que “per nosaltres és una satisfacció haver pogut ajudar en la mida de les nostres possibilitats aquelles famílies mataronines que ens ho han sol·licitat i volem donar les gràcies per totes les aportacions que ens han fet, ja que gràcies a aquestes persones des de la delegació s'han pogut ajudar a varies famílies”.