En defensa dels serveis públics

25/09/2014 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Mònica Lora crida a desencallar la paralització del servei de menjador a l’escola Camí del Mig i demana depurar responsabilitats per la gestió de l’anterior AMPA, que ha deixat un forat de més de 200.000 euros

Mataró | Redacció.-
La portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya, Mònica Lora, ha defensat el servei del menjador escolar del centre Camí del Mig, que avui es troba inoperatiu pel deute de més de 200.000 euros que arrossega per la gestió de l’anterior AMPA.

Lora ha assenyalat que aquest servei és essencial per poder conciliar la vida laboral i familiar, i també per la funció social que fa, ja que hi ha molts infants que l’únic àpat diari consistent que fan és el que els ofereix l’escola.

Per desencallar la situació, d’una banda la portaveu reivindica que l’Ajuntament exerceixi de mediador amb el Departament d'Ensenyament per tal que l’escola Camí del Mig restableixi el servei de menjador. D’altra banda demana que el consistori posi tots els mitjans jurídics disponibles a disposició dels pares per tal que es depurin responsabilitats per la gestió de l’anterior AMPA que ha portat a l’actual situació.

Puls per despolititzar els mitjans de comunicació

Al seu pas per la tertúlia política d’M1TV, la portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Mònica Lora, també ha advertit que “un mitjà de comunicació public com TV3 no pot ser partícip d'una maniobra de manipulació orquestrada per partits polítics”.

Lora ha recordat que “els mitjans de comunicació públics els paguem entre tots, també els que no anem a la V ni donem suport a la ruptura”, i ha lamentat que la televisió pública catalana ofereixi propaganda en lloc d’informació.

La portaveu ha dit que “els governs d’Espanya i de Catalunya són els veritables culpables de voler portar a la societat catalana a una situació de màxima confrontació”.

En clau catalana ha dit que “Mas i Junqueras estan enganyant als ciutadans, i el que és encara més greu si cap, és que ho fan amb l’ajuda d’alguns mitjans de comunicació públics”.