Ni una sola concessió a l'islamisme

08/01/2015 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya demana als Mossos d’Esquadra que investigui el missatge d’un magrebí per enaltir l’atemptat islamista perpetrat a París

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya a la capital del Maresme ha instat els Mossos d’Esquadra a investigar el missatge que Jalid Tarfi ha fet públic a les xarxes socials, en què manifesta la seva simpatia per l’atemptat terrorista dut a terme a la capital francesa en el dia d’ahir.

Plataforma per Catalunya ha posat en coneixement de les autoritats policials el comentari que el denunciat ha fet públic a Facebook, en que assegura que la massacre perpetrada a la redacció de la revista satírica Charlie Hedbo que va acabar amb 12 víctimes mortals “serveix d’escarment perquè altres diaris sàpiguen que amb l’islam no s’hi fiquin”. La col·laboració ciutadana ha possibilitat donar amb el domicili de Jalid Tarfi, que també ha estat notificat en dependències policials.

La publicació podria constituir un delicte d’enaltiment del terrorisme que el Cos de Mossos d’Esquadra haurà d’investigar, i posa de manifest que l’islamisme és una seriosa amenaça per al model de convivència del que ens hem dotat a les societats europees.

Lluitar amb idèntica energia contra la casta política que ha permès la implantació del radicalisme als països avançats i contra l’islamisme és l’única garantia per alliberar Europa d’aquells qui volen enterrar els nostres valors, la igualtat d’oportunitats d’homes i dones i el progrés.