Per una ciutat sostenible

11/02/2015 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El govern aprova la proposta de PxC d’habilitar papereres a les platges per llançar les deposicions dels gossos

Mataró | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya va presentar en el ple de febrer a instàncies de propietaris de gossos una proposta per solucionar la mancança de papereres a les platges.

Durant l’any, a excepció de l’estiu, es permet portar els gossos a les platges de la ciutat, però els propietaris de gossos que fan ús
d’aquest espai es troben amb que les papereres que hi ha a la sorra durant l’època estival es retiren totes la resta de l’any. Aquest fet està provocant que alguns propietaris de gossos optin per deixar la bossa de les deposicions en llocs no habilitats per fer-ho.

La portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya Mònica Lora ha afirmat que “ja que es permet portar els gossos a la platja, s’hauria de garantir uns serveis com serien papereres per llançar les deposicions dels cans, ja que la majoria de propietaris paguen una taxa per tinença d’animals domèstics i s’han de veure recompensats amb algun tipus de contraprestació”.