Tertúlia política a 'Debat obert' d'M1TV

19/06/2015 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Mònica Lora: "els dos partits que formen govern han guanyat les eleccions perdent regidors"

Mataró | Redacció.- En la seva participació en la tertúlia política de M1TV la portaveu municipal de Plataforma per Catalunya, Mònica Lora, ha valorat positivament que una formació política com PxC torni a tenir representació a l'Ajuntament de Mataró. I fent una valoració dels resultats de les passades eleccions municipals ha dit que "les 9 opcions polítiques que ens presentàvem teníem possibilitats d'entrar i així ha sigut" afegint que "això ha provocat que quedi un consistori més fraccionat, on la diversitat ideològica és evident".

Ha volgut constatar que "tindrem un govern feble, ja que les dues formacions que en formen part han perdut representació i alhora serà un govern continuista, ja que qui en formarà part són el PSC que ha estat durant més de 30 anys el capdavant de la desastrosa gestió que s'ha fet a la ciutat i per altra banda CiU que ha estat aquests últims 4 anys".

Respecte a què ERC no hagi volgut formar part del govern de Mataró, Lora creu que "ERC té por, ja que la legislatura del 2007 al 2011 va formar part del tripartit a la ciutat i això li va provocar la fugida fulminant de la seva representació en el consistori durant aquesta legislatura, i tenint en compte que s'acosten unes eleccions autonòmiques, no s'han volgut arriscar fins al moment per por a perdre la seva poltrona".

Sobre vistes a futur, Mònica Lora aposta "per seguir fidels a la gent que confia amb nosaltres i en l'ideari del nostre partit i seguir treballant per als de casa i denuncia totes les injustícies que hi hagi a la ciutat".