Pineda de Mar rep el suport de Mònica Lora contra la construcció d'una mesquita

04/05/2016 - Mataró

Lora: "rebutgem la instal·lació de centres que comporten elements ideològics de rebuig als drets humans

04/05/2016 - Pineda de Mar

Maresme | Redacció.- Fa uns dies la regidora de Plataforma per Catalunya (PxC) a la capital del Maresme Mònica Lora, conjuntament amb militants de la comarca, a petició dels veïns va assistir a una concentració on s'oposen a la decisió de l'Ajuntament per la instal·lació d'un centre de culte islàmic en el barri del Carme de Pineda de Mar.
Els veïns se senten òrfens per part d'un Ajuntament que cedeix enfront de la comunitat musulmana de Pineda de Mar, i deixant d'un cantó a la gent de tota la vida del barri.

En aquesta línia, Mònica Lora els va explicar les diferents accions que des de PxC hem portat a terme en els últims anys en altres poblacions de la comarca per evitar la instal·lació d'una mesquita, com Premià de Mar, Mataró o Arenys de Mar.

I els va manifestar que "donarem ple suport a les iniciatives que es portin a terme per fer força amb els veïns per evitar la instal·lació d'un centre d'aquestes característiques i garantir una bona convivència".

"Des de Plataforma per Catalunya ens oposem frontalment a qualsevol mesquita a la nostra comarca – ha dit Mònica Lora - ja n'hi ha prou d'acomodar i instal·lar immigrants musulmans en els nostres pobles".

Lora ha assegurat que "s'ha de fer tot el que estigui en les nostres mans per aturar l'islamisme radical que està present en el nostre país i frenar els possibles focus de gihadisme".