Mònica Lora:

Mònica Lora: "PSC i CiU s'han carregat la Festa al Cel"

16/07/2016 - Mataró

Mataró | Redacció.- El Govern Municipal format per al PSC i CiU han decidit cancel·lar la Festa al Cel a la capital del Maresme.

Segons el Govern Municipal és per falta de patrocinadors. Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament de Mataró creuen que és per falta de voluntat política i que l'Alcalde no tenia interès a tenir un esdeveniment d'aquestes característiques a la ciutat.

La portaveu de PxC a la ciutat lamenta la decisió i ha dit que "la cancel·lació de la Festa al Cel és una mala notícia per Mataró en general, ja que teníem a les nostres mans l'oportunitat de mantindre a Mataró un esdeveniment singular, que ens aportava valor afegit, que ens situava en el mapa, ens donava projecció exterior i ens potenciava com a ciutat".

Des del Grup Municipal defensen que la Festa al Cel era important per la ciutat, ja que reactivava el sector dels serveis com la restauració, generant així uns ingressos extres. I també promocionava turísticament la ciutat.

La portaveu de PxC Mònica Lora denuncia que "el govern ha tingut nul·la voluntat per seguir amb aquest esdeveniment, no era el primer any que es feia, i nosaltres no ens acabem de creure que sigui per falta de patrocinadors". En aquesta línia creu que "això ha sigut una excusa per no fer-la, ja que arran de les eleccions municipals i amb la nova configuració del govern municipal, les coses han canviat".