PxC demana un control sobre aquells establiments que fan competència deslleial

07/09/2016 - Mataró

Redacció | Mataró.– Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a Mataró demanen que es faci un control exhaustiu sobre l'ocupació a la via publica que fan alguns establiments comercials de fruita i verdura. La portaveu Mònica Lora argumenta que "hem tingut queixes de comerciants del gremi que es queixen de la competència deslleial que alguns comerços fan al respecte, inclús alguns que aprofitant l'exposició de genere al carrer fan la venda directament fora".

Des de PxC volen que es regularitzi l'exposició del gènere al carrer d'aquests establiments, atès que no hi ha una regulació especifica que faci referencia aquesta tipologia de comerços, i més després de saber que el Reial Decret que ho regulava, està derogat. En aquesta línia Lora diu que "demanem que s'elabori un document on quedi constància de tot el que està permès i el que no i alhora garantir que sigui compatible amb les mesures sanitàries que s'han d'exigir".