Prou barracons

12/09/2016 - Mataró

Redacció | Mataró.– Mataró s'estrena aquest nou curs amb quatre grups més d'ESO. El Departament d'Ensenyament hi ha instal·lat barracons a l'institut Thos i Codina i a l'Institut Alexandre Satorras.

Una decisió que des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament de Mataró troben malament i que la seva portaveu a la capital del Maresme, Mònica Lora denuncia que "fa anys que des del consistori sabien que els anys vinents augmentaria la demanda a secundària i per tant que necessitarien en els pròxims anys més aules d'ESO i encara i així no s'ha vetllat per evitar que els nois i noies acabin en barracons".

El problema de la mancança de places en els anys vinents a secundària, seguirà en augment. És per això que la regidora de PxC Mònica Lora demana que "els grups municipals que tenen representació a la Generalitat de Catalunya facin pressió als seus grups parlamentaris perquè des del Departament d'Ensenyament facin possible la creació o bé d'un institut nou a Mataró o un institut-escola" en aquesta línia Lora diu que "sinó no entenem per què serveix que aquests grups tinguin representació a la Generalitat sinó són capaços de lluitar per als drets dels nois i noies mataronins".