Ni Cerdanyola ni cap barri és menys que altre

19/10/2016 - Mataró

Redacció | Mataró.– Els veïns del barri de Cerdanyola fa anys que reclamen un poliesportiu cobert polivalent al barri. Una de les zones més poblades de la ciutat i no té cap equipament esportiu d'aquestes característiques. Així ho han fet constar sempre els veïns cap als governs de torn que hi han hagut a Mataró, però tots els responien en què "no hi havia diners", igual el govern actual. Per tant, és una demanda històrica dels veïns que fins avui dia no s'ha vist realitzada, una demanda que és necessària perquè no hi ha cap en el barri.

En aquesta línia la regidora de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Mataró, Mònica Lora creu que "és una vergonya que mentrestant els veïns de Cerdanyola reclamaven la necessitat d'un equipament esportiu al barri, han hagut de veure com durant aquests últims anys s'hi han instal·lant equipaments similars a altres indrets de la ciutat, menys en el seu" en aquesta línia denuncia que "això no és coherent, per un cantó que els governs de torn diguin que no hi ha diners i per altra banda fer-ho en un altre barri".

És per això que des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a Mataró presenten una proposta per al pròxim ple demanant la construcció d'un poliesportiu cobert polivalent al barri de Cerdanyola.

La portaveu Mònica Lora explica que "volem que l'Ajuntament es comprometi a reimpulsar la proposta de la construcció d'aquesta instal·lació per al 2017/2018 i que busqui els recursos necessaris per fer-ho possible" seguint que "creiem que és una qüestió de prioritzar".