l'Alcalde David Bote ha mentit a tot Mataró

07/09/2017 - Mataró

Mataró | Redacción.- Després de ser coneixedors que Mataró estudiarà reforçar la seguretat després dels atemptats de Barcelona i Cambrils.

Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament de Mataró hem de dir el següent:

El mes de juliol des del Grup Municipal de PxC a l'Ajuntament de Mataró vam portar a ple una proposta de resolució per blindar amb mesures efectives de seguretat i prevenció aquells actes amb una elevada afluència de persones a la ciutat, on també vam parlar, per posar un exemple, d'instal·lar bol·lards. Així com també els vam recriminar que des de l’Ajuntament de Mataró no s’intruís als nostres agents de la Policia Local en matèria antiterrorista.

El Govern Municipal va votar en contra de la proposta, mentint davant de tothom al·legant que ja es feia tot el que dèiem, quan nosaltres érem coneixedors de què no i així ho vam dir en el ple.

Ara una vegada més, el govern local encapçalat per l’Alcalde David Bote, fan palès de la seva ridiculesa, quedant així en evidència. I deixa clar que ens van mentir a tots els mataronins, jugant amb la seguretat de tots.

És per això que instem a que l’Alcalde Bote demani disculpes publiques per haver mentit a tota la ciutat. I sinó que dimiteixi ja que no sap estar a l’altura del seu càrrec.