Cap nen de casa sense joguina

05/12/2017 - Mataró

Mataró | Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC) segueix impulsant accions per convertir el seu programa polític en realitat i no hi ha dubte que la millor forma de fer-ho és amb l'exemple, ajudant aquells persones que més ho necessiten.

Fa temps que des de PxC a Mataró impulsen accions solidaries encaminades cap a les capes més humils de la societat, no només amb la recollida i entrega de joguines, sinó amb roba, aliments, inclús el servei que van crear fa uns mesos de "defensa del mataroní" que ajuden i assessorant a totes aquelles persones que estan abandonades per part de l'administració.

I per Nadal impulsen la campanya de "cap nen de casa sense joguina" per a famílies de casa en situació d'atur o dificultats econòmiques.

És per això que totes aquelles famílies que siguin de Mataró, estiguin a l'atur o passant dificultats econòmiques poden contactar amb la delegació de Mataró per tal que apadrinin la carta dels seus fills.

Poden enviar un correu electrònic a: mataro@pxcatalunya.com o bé trucar al 93 119 03 33

Totes aquelles persones que vulguin col·laborar i aportar el seu gra de sorra per fer possible aquesta campanya a Mataró, només ha de contactar amb la delegació de PxC a Mataró.

En aquest sentit la regidora de Mataró, Mònica Lora sobre els objectius de la campanya diu que "l'objectiu és poder ajudar en la mesura de les nostres possibilitats a les famílies de casa que pitjor ho estan passant, famílies que estan cansades de sentir-se ciutadans de segona i que se senten abandonades per les institucions" afegint que "és una forma de fer realitat el nostre programa polític".

Sobre l'absurda etiqueta que alguns polítics de forma intencionada intenten posar sobre l'ajuda que fan des de PxC a les persones més necessitades, Lora defensa que "ningú mai m'ha sabut argumentar perquè una persona que ajuda a un país del tercer món és un solidari o un cooperant i qui ho fa al seu veí és ser un xenòfob, ja que cadascú amb els seus recursos i el seu esforç ajuda a qui li sembla".

Per altra banda, Lora denuncia que “un 30% dels nens de cada tres nens espanyols viu al llindar de la pobresa, i això és una dada que les institucions passen per alt” afegint que “nosaltres no podem ni volem donar l’esquena a aquestes famílies”.