Nova campanya informativa de PxC per la mesquita de Molins de Rei

18/12/2016 - Molins de Rei

Als barris de Les Conserves i de Riera-Bonet de Molins de Rei els veïns s'enfronten a l'Ajuntament per la instal·lació d'un polèmic centre de culte islàmic

Molins de Rei | Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC) engega una nova campanya informativa als barris de Les Conserves i de Riera-Bonet de Molins de Rei vers la més que probable instal·lació d'un centre de culte -una mesquita- als seus carrers. L'Ajuntament va aprovar la seva ubicació i permís de construcció el passat mes d’agost, pel que la majoria de veïns de la zona no van ésser informats degudament ni consultada la seva opinió al respecte.

Actualment les obres del centre islàmic segueixen mentres l'alcalde segueix sense donar respostes concretes als veïns i veïnes. PxC s'ha reunit diversos cops amb els col·lectius veïnals afectats i ha decidit ajudar-los en tot el que sigui possible per exigir informació i transparència a l'Ajuntament i que la seva veu, majoritàriament en contra del centre islàmic al barri, sigui escoltada i respectada.

PxC estudia presentar aviat la seva nova delegació a Molins de Rei i engega la campanya informativa i anima a tots els veïns i veïnes a participar del conjunt d’accions i mobilitzacions que realitzarem, conjunta o separadament però d'acord amb la mateixa idea. Avui és als barris de Les Conserves i a Riera-Bonet, demà serà a qualsevol altre barri de Molins i el conflicte veïnal no acabarà mai.