PxC entrarà amb força a Montcada i Reixac per defensar la nostra Identitat i les polítiques socials primer per als de casa.

13/04/2015 - Montcada i Reixac

Montcada i Reixac | Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC) presenta llista electoral per entrar amb força al Consistori de Montcada i Reixac i lluitar per els postulats que han defensat des de les darreres eleccions municipals de 2011 amb 67 regidors a més de 40 municipis.

El partit social Identitari, a petició de molt ciutadans de Montcada, portarà  les seves receptes per mantenir la Justícia Social i controlar el deute públic, es a dir, que les ajudes socials, el pisos de protecció Oficial i els serveis Públics siguin primer pera els de casa.

PxC vol fer neteja de les corrupteles que han acompanyat al PSC al llarg dels anys a Montcada i fer del nostre municipi un espai net de lladres i malversadors, proposant que els corruptes haurien d´anar a presó i quedar inhabilitats per a la política de per vida.

Per altra banda, PxC, proposarà per els propers 4 anys a Montcada una sèrie de mesures per preservar el comerç de casa i els productes autòctons de la terra que possibilitaran la creació real de llocs de treball i la prosperitat del nostre poble.