27/03/2012; PxC d’Olot demana la retirada d’un plafó de la Biblioteca que fereix els sentiments de molts olotins

26/03/2012 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), a l’Ajuntament d’Olot se suma a la campanya iniciada per “e-cristians” en contra d’un plafó que fereix la sensibilitat de molts olotins.

Olot (Girona) | Redacció.-  Durant el ple municipal celebrat el passat 22 de març a l’Ajuntament d’Olot , el regidor del grup municipal de PxC Ignasi Mulleras es va referir a la campmanya iniciada des de l’Associació “e-cristians” presidida per l’ex-militant  de CiU i ex-conseller de la Generalitat de Catalunya, Miró Ardévol, on es denúncia un plafó situat a la Biblioteca Municipal que sota el títol “Ateisme”, recomana una seria de llibres d’inspiració atea.

En aquest sentit el regidor de PxC Mulleres va afirmar que “PxC se sumem a questa petició per entendre que iniciatives d’aquest tipus, que ofenen les creences de molt olotins, no es poden permetre des d’organismes públics”, i va afegit “que pesaria si en algun país no occidental, de religió islàmica per exemple, algú fes una apologia ofenen els seus sentiments religiosos des de una institució pública pagada entre tots”.

Finalment el regidor de PxC va instar a l’alcalde a fer les gestions oportunes per tal de fer retirar aquesta campanya de la Biblioteca, cosa que ha tingut molt reso mediàtic a la capital de la garrotxa, on la formació identitària compte amb dos regidors i és la tercera força política de l’Ajuntament.

PxC

Olot, 27 de març de 2012