Olot, 19/05/2012; Josep Anglada assisteix a la presa de possessió de Rosa Mª LLandrich com a nova regidora de l’Ajuntament d’Olot

19/05/2012 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, agraeix la tasca realitzada per Moisès Font a l’Ajuntament i augura un creixement important del partit en aquesta localitat.

Olot | Redacció.- Aquest passat dijous a la tarda, en el transcurs de la sessió ordinària del ple municipal celebrat a la ciutat d’Olot, va prendre possessió del càrrec de regidora d’aquest consistori la Sra. Rosa Mª LLandrich Costa.

A Olot, Plataforma per Catalunya (PxC) va obtenir un excel·lent resultat a les darreres eleccions municipals,  ara fa justament un any, convertint-se en la tercera força política de la ciutat.

Amb la sala plena de gom a gom i amb la presència del president de PxC Josep Anglada  i d’altres càrrecs electes i militants de la formació identitaria, el ple va generar una gran expectació entre els habitants  d’Olot.

El líder identitari va manifestar a Olot Televisió i altres mitjans "l’agraïment personal  al regidor sortint Moisès Font, que deixa el seu escó per motius professionals, per la gran tasca desenvolupada durant aquests darrers 5 anys en benefici de la ciutat d’Olot, afegint “la plena confiança i seguretat en que tant la Rosa Mª  LLandrich, com l´Ignasi Mulleras, seguiran la línea d’oposició assenyada duta a terme fins ara, treballaran amb  una abnegació i constància que donarà els seus fruits a les futures convocatòries electorals de PxC a la capital garrotxina i a tota la comarca".

PxC

Olot, 19 de Maig de 2012