Mulleras: “els llocs de treball que es generin amb els nous equipaments els han d’ocupar els nostres treballadors”

26/06/2012 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El portaveu de PxC a Olot advoca per la prioritat de contractació per a la gent de casa als nous projectes de la capital de la Garrotxa

Olot | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament d'Olot, Ignasi Mulleras, ha demanat que els llocs de treball que es generin amb els nous equipaments projectats per a la ciutat els ocupi gent de casa.

La petició del dirigent identitari ha tingut lloc en el debat de “Pros i *Contres” d'Olot TV, en el qual ha fet balanç de l'any transcorregut des de la constitució de la nova corporació local el maig del passat 2011.

Mulleras ha apel·lat al rigor informatiu per evitar episodis com el succeït durant la jornada electoral a la cadena de televisió local de la capital de la Garrotxa. El dirigent li ha recordat al conductor del debat que “en aquest mateix plató televisiu, i sota la seva mateixa batuta, la el vespre de les eleccions municipals van fer un programa monogràfic dels comicis al que van ser convidats els representants de totes les formacions polítiques que havien presentat candidatura a la nostra ciutat amb l'única excepció de PxC”.

El portaveu ha recordat que la formació identitària no va ser convidada a prendre part al programa fins les 11 de la nit, quan ja no podien evitar parlar de la tercera força política del consistori, i davant l’allau de trucades de protesta que van rebre a la centraleta.

Mulleras ha mostrat la seva indignació perquè “durant més de tres hores els representants dels altres partits van proferir tot tipus de desqualificacions i comentaris despectius cap a nosaltres en la nostra absència”, i ha conclòs demanant “respecte per a Plataforma *per Catalunya i la democràcia"