Olot, 29/08/2012; Ignasi Mulleras :

Olot, 29/08/2012; Ignasi Mulleras : "Els governs municipals de CiU i PSC a Olot han estat durant 20 anys enganyant al Club de Futbol Sant Roc"

29/08/2012 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA  (PxC)

El Club de Futbol Sant Roc aconsegueix el suport de l’Ajuntament per la gespa artificial. El recolzament de PxC ha estat determinant

Redacció | Olot.-  El portaveu del Grup Municipal de PxC a Olot, Ignasi Mulleras, es congratula de que “per fi, després de 20 anys de reivindicacions i de promeses incomplies per part dels grups municipals de CiU i PSC respectivament, l’actual equip de govern de l’Ajuntament  d´Olot  s’ha compromès en un document privat, signat davant de tots els partits amb representació al Consistori, a subvencionar amb pagaments anuals, la quantitat econòmica necessària per dotar de gespa artificial al camp de futbol del Sant Roc”.

Mulleras, ha explicat que “aquest tradicional club olotí, es troba al barri de Sant Roc, que als anys 60 i 70 va rebre una notable afluència de població andalusa i extremenya, que va vindre a treballar i a fer més gran i pròspera la nostra Catalunya, donant en tot moment un exemple de adaptació i integració. Com no pot ser d’altre forma al tractar-se d’una mateixa cultura de caire occidental. Malauradament sovint hem de reconèixer que els veïns d’aquest  barri, han estat marginats i oblidats per una casta política que només s’han recordat d’ells a l’hora de demanar els vots” (aquest barri reuneix prop de 5.000 persones).

Per la seva banda, el Club de Futbol Sant Roc ha agraït públicament el suport incondicional que de diferents formes ha rebut en tot moment a Olot de Plataforma per Catalunya (PxC),  i dels seus militants, que a la fi ha estat determinant per a la consecució del seu objectiu.

PxC

Olot, 29 d’agost de 2012