Olot, 08/09/2012  Josep Anglada :

Olot, 08/09/2012 Josep Anglada : "Plataforma per Catalunya sempre defensarà les Festes Majors tradicionals i populars de Catalunya"

09/09/2012 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA  (PxC)

La visita de Josep Anglada a la Festa Major d´Olot genera gran expectació entre la població de la capital de la Garrotxa.

Olot | Redacció.- El President de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat convidat pels regidors olotins, Ignasi Mulleras i Rosa Mª LLandrich, a les celebracions en motiu de la Mare de Déu del Tura, Patrona d´Olot.

De bon matí Anglada ha arribat a Olot i de seguida ha rebut el recolzament popular dels olotins i olotines que a peu de carrer, el saludaven i li demanaven per fer-se fotos amb ell.

A l'església del Tura ha estat rebut també per l´Alcalde i regidors de l´equip de Govern Municipal, així com per els pabordes del Santuari que li tenien reservat un lloc destacat .

La Missa ha estat oficiada per l´Il·lustríssim. Sr. Arquebisbe de Barcelona, Monsenyor Martínez Sistach, qui també ha saludat a Josep Anglada i als regidors olotins de la formació identitària.

Tot seguit s´ha dut a terme la Processó en honor a la Patrona d´Olot, que també ha estat encapçalada per la comitiva de Plataforma per Catalunya.

En declaracions fetes als mitjans de comunicació locals, Anglada ha donat suport a les festes majors tradicionals i populars catalanes i ha recolzat la feina que estan duent a terme els seus regidors electes i militants a la ciutat d´Olot, manifestant que "si segueixen a aquest ritme de feina, poden ser un altre cop la gran sorpresa a les properes eleccions municipals d´aquesta ciutat, i passar de ser la tercera força política que és a l'actualitat a la segona o inclús a donar una gran campanada majúscula que significaria guanya les eleccions".

Després de veure des d'una posició privilegiada la faràndula olotina dels gegants, nans i cavallets, la jornada festiva ha finalitzat amb un aperitiu de germanor al cèntric Firal olotí.

PxC

Olot, 8 de setembre de 2012